در کمپینی؛

حماسه ای دیگر از سراب/ جمع آوری یک میلیارد و ششصد میلیون ریال برای آزادی جوان بستان آبادی

در کمپین اجرا شده توسط پایگاه خبری سراب نیوز برای آزادی یک جوان زندانی بستان آبادی مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال توسط شهروندان سرابی جمع آوری شد.

اصغر برزگر مدیر پایگاه خبری سراب نیوز با عنوان این که مردم فهیم ، شریف و نوع دوست شهرستان سراب بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کردند، بیان کرد:  چندی پیش از طریق دوستان رسانه ای خود در شهرستان بستان آباد در جریان نیاز مالی یک خانواده بستان آبادی برای رهایی فرزند ۲۳-۲۴ ساله خود از زندان که به دلیل قتل منتظر اجرای حکم قصاص بودند، قرار گرفتم.

او ادامه داد: بعد از بررسی موضوع دلیل وقوع قتل و همچنین نامه ها و اسناد مربوط به این کمپین و مشاهده اهتمام مسئولین قضایی و اهالی بستان آباد در یاری رساند به این جوان زندانی تصمیم بر این شد جهت تسریع در جمع آوری کمک های مالی کمپینی در شهرستان سراب نیز ایجاد کنیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری سراب نیوز اشاره کرد: خدا را شاکرم که در شهرستانی به دنیا آمده و زندگی کردم که اهالی شریف و نوع دوستش همواره در همه حال به یاری سایر مردم شتافتند و این موضوع به کرار مشاهده شده است از جانفشانی های شهدای تخریب سراب در هشت سال دفاع مقدس که جانشان را در جهت بازگشایی میادین مین فدای اسلام و میهن می کردند و یا کمک به سیل زدگان ، کمک به بیماران نیازمند، مساجد مدارس و غیره …..

برزگر با ابراز اینکه چندین بار از طریق رسانه سراب نیوز اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای نیازمندان کرده است گفت : خدارو شکر در این کمپین بیش از ۴۳۰ تراکنش مالی از طرف اهالی شهرستان سراب ثبت شد که در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال معادل صد شصت میلیون تومان توسط اهالی شریف شهرستان سراب جمع آوری شد.