حاج آقا نباتی را بشناسید

حاج آقا نباتی و تلفن تماس و راه های ارتباطی وی

حاج آقا قنبری که به حاج آقا نباتی معروف است، به واسطه کرامت والای خود می تواند بیماران نا علاج را شفا دهد، در این پست ضمن آشنایی با حاج آقا نباتی نحوه ارتباط با وی برای شما نوشته شده است.

دکتر نباتی یا حاج حسین قنبری اسمی آشنا برای بسیاری از افراد ساکن در تهران و یا افراد مبتلا به بیماری است و قطعا برای یکبار هم شده اسم دکتر نبات را بعنوان شخصی که با دادن نبات متبرک و خواندن دعا بیماران خود را علاج می کند شنیده اند.

آشنایی به حاج آقا قنبری و دلیل معروفیت وی به حاج آقا نباتی

حاج آقا نباتی به دلیل دادن نبات متبرکه به بیماران خود به این اسم ملقب شده اند و در اصل حاج حسین قنبری قائم نام دارد که از شاگردان عارف بزرگ سید ابوالحسین حافظیان است، حاج آقا نباتی از نوجوانی در محضر وی کسب تکلیف می کند و به مقامی می رسد که استاد خطاب به شاگرد خود می گوید: الحمدلله که اشتباه نکردم و بعد از ۲۶ سال آن کسی را که میخواستم پیدا کردم … از امروز شما میتوانید برای امراض اشخاص طلب شفا کنید.

دلیل شلوغی خطوط تلفن حاج آقا نباتی

بعد از این ماجرا بود که منزل حاج آقا نباتی به محل رفت و آمد مومنین شد تا به کمک حاج حسین قنبری به منبع لطف الهی متصل و جسم و روح خود را از بیماری رهایی دهند، یکی از بزرگترین مشکلاتی که اینگونه افراد و طالبان آنها با آن موجهه هستند نبود وقت کافی برای پاسخگویی به تمام مراجعین یا تماس گیرندگان است بطوری که گاها مشاهده می شود چندین تلفن حاج آقا نباتی بطور همزمان تا ساعات ها مشغول است.

آدرس محل سکونت حاج آقا نباتی

آدرس محل سکونت حاج آقا نباتی را اکثر مردم و اهالی منطقه خیابان شهید رمضانی می شناسند خانه ای قدیمی که محل همیشگی حاج آقا نباتی ( حسین قنبری ) است خانه ای قدیمی در خیابان جنب ساختمان آتش نشانی، اگر از اهالی منطقه بپرسید خواهند گفت در ایام پذیرش شاهد حضور ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ مراجعه کننده دارد.

راه های ارتباطی با حاج آقا نباتی یا همان حاج آقا قنبری

حاج آقا قنبری که به نباتی معروف هستند برای اینکه بیماران و مراجعه کنندگان معطل نشده و در ویزیت به مشکل برنخورند راه هایی را تعیین کرده اند تا مراجعین بتوانند در سریع ترین زمان به خواسته خود برسند و برای اینکه شما نیز بتوانید به حاج آقای نباتی دسترسی داشته باشید باید قوانین مربوطه را رعایت کنید.

باید ها و نباید هایی که در مورد حاج آقا نباتی بایست رعایت کنید

اول اینکه باید بدانید حاج آقا روز های هفته را در بین انواع بیماری چه روحی و چه جسمی تقسیم بندی کرده اند و شما باید دقیقا در همان روز و همان تقسیم بندی مراجعه کنید،

روز های یکشنبه و چهارشنبه برای ملاقات عمومی در نظر گرفته شده است

روز های دوشنبه و پنجشنبه پاسخگویی و پذیرش با تلفن است

پس اگر کسی از بیماری رنج می برد پس از تعیین وقت در روز های دوشنبه یا پنجشنبه می تواند صبح روز یکشنبه یا چهارشنبه در جلو منزل ایشان حضور یابیدف اما اگر از مشکل کاری رنج می برید یا نیاز به استخاره و سایر موارد دارید میتوانید بعد از ظهر روز های گفته شده به منزل وی مراجعه کنید.

این کار ها را نباید بکنید

اولین مورد اینکه از پذیرش بانوانی که در کنارشان مردی نباشد را پذیرش نمی کند، پس اگر خانم هستید که به بیماری مبتلا شده اید و قصد دارید به حضور حاج آقا قنبری بروید باید در نظر داشته باشید که مردی که با شما نسبت محرمی داشته باشد را همراتان بیاورید تا بتوانید اجازه ورد به منزل را پیدا کنید و مورد دوم اینکه اگر شخص قبل از مراجع در بیمارستانی بستری و مورد عمل جراحی قرار گیرد کتر از پذیرش و معالجه آن شخص خودداری خواهد کرد.

مورد سوم: برای پذیرش موارد مربوط به مشکلات کاری و استخاره و غیره طرف نباید از یک هفته قبل از مراجعه نماز قضا داشته یا آستین کوتاه پوشیده باشد

مورد چهارم: برای دعای اولاد آقایان نبایست تا چهل روز نماز های واجب را قضا کنند و خانم ها علاوه بر پوشش چادر، حجاب را نیز باید به طور کامل رعایت کنند و واجبارت شرعی را هر دو طرف باید انجام داده باشند.

تلفن های تماس و آدر دکتر نباتی

برای دریافت نوبت مراجعه می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با تلفن ——- از ساعت ۷ لغایت ۱۴ ظهر در ارتباط باشید ( در نظر داشته باشید تماس گیرنده فقط مرد باشد)

شماره تلفن جدید :  متاسفانه چندی پیش شیخ دکتر نباتی به لقاء اللّه پیوستند

آدرس: تجریش، سه راه نیاوران، جنب آتش نشانی خیابان شهید رمضانی، بن بست درالشفاء قائم

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق بخش نظارت زیر این مطلب اقدام کنید

————————————————————————————————————————————————————–

 متاسفانه شیخ چندی پیش به لقا الله پیوستند