آرای کمیته انضباطی فوتبال سراب اعلام شد؛

تیم فوتبال منتخب شربیان یکسال محروم از شرکت در مسابقات ورزشی شد

سراب نیوز؛ کمیته انضباطی هیئت فوتبال شهرستان سراب آرای بازی ناتمام بین دو تیم ملی پوشان هاریکا و منتخب شربیان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، کمیته انضباطی هیئت فوتبال شهرستان سراب آرای بازی بین دو تیم ملی پوشان هاریکا و منتخب شربیان را اعلام کرد.

مسابقه بین دو تیم ملی پوشان هاریکا و منتخب شربیان در حالی با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ ادامه داشت که بازیکنان منتخب شربیان زمین مسابقه را ترک و در ادامه حاشیه هایی در جریان بازی به وجود آمد که بر این اساس کمیته انضباتی هیئت فوتبال سراب با انتشار پیامی آرای خود را اعلام کرد.

در حکم کمیته انضبای هیئت فوتبال سراب آمده است: مسئول محترم هیئت فوتبال شربیان، به استحضار می رساند با توجه به اینکه در مسابقات لیگ فوتبال ۱۴۰۰ سراب ( نیمه نهایی) بین تیم های منتخب شربیان وملی پوشان هاریکا نظر به گزارش داوری و ترک زمین بازیکنان تیم منتخب شربیان و الفاظ رکیک به مسئولین اجرایی و هیات فوتبال سراب، کمیته انضبای تیم فوتبال شربیان را به مدت  یکسال از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ از شرکت در کلیه مسابقات فوتبال شهرستان سراب محروم می کند و لازم به ذکر است که نتیجه بازی نیمه نهایی لیگ فوتبال ۱۴۰۰ سراب ما بین تیم های منتخب شربیان و ملی پوشان هاریکا، ۳ بر صفر به نفع تیم ملی پوشان هاریکا اعلام می گردد.

بر این اساس فینال رقابت های لیگ فوتبال سراب بین دو رقیب دیرینه یعنی سرابجوان و ملی پوشان هاریکا برگزار خواهد شد.