فرماندار سراب؛

تأخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست

فرماندارسراب گفت: هرگونه تاخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست و باید ساخت مسکن‌های ملی به سرعت و با رعایت استانداردهای لازم اجرایی شود.

به گزارش سراب نیوز به نقل از فارس، علی جهانی، فرماندار سراب عصر امروز در بازدید میدانی از طرح‌های مسکن و شهرسازی شهر مهربان اظهار کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای خانواده‌هاست و با توجه به قیمت‌های بسیار بالای مسکن و نیز زمین  طرح ساخت مسکن ملی مهم‌ترین مؤلفه در رفع این نیاز مهم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان مسکن ملی و ادارات مربوطه باید شبانه‌روز و به صورت جهادی برای رفع موانع احتمالی و سرعت گرفتن کار تلاش کنند، افزود: هرگونه تاخیر و گرفتار کردن طرح در بروکراسی اداری قابل قبول نیست و باید ساخت مسکن‌های ملی به سرعت و با رعایت استانداردهای لازم اجرایی شود.

فرماندار سراب که با وجود برف و سختی عبور و مرور از محل مورد نظر مسکن ملی در مهربان بازدید کرد، یادآور شد: هم اینک ساخت مسکن مهر در فاز اول در شهرک علامه امینی سراب و با ظرفیت ۴۰۰ واحد شروع شده و در ادامه با تملک زمین و رفع مشکلات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات فاز دوم با ظرفیت احداث یک هزار واحد مسکونی شروع خواهد شد.