رئیس جمهور؛

به صورت ویژه مشکلات خوزستان بررسی خواهد شد

سید ابراهیم رئیسی گفت: مردم بدانند که در دولت عموما رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را بصورت ویژه‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد و بنظر می‌رسد با مشارکت خود مردم بسیاری از گره‌ها باز خواهند شد.

به گزارش سراب نیوز،  سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور امروز در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز اظهار کرد: بنده قصد سفر به خوزستان را زودتر داشتم که به دلیل کثرت امور به تعویق افتاد اما امروز توفیق شد که به این استان سفر کنم.

وی افزود: مردم خوزستان مردمانی بسیار خوب و شایسته‌اند که بر گردن تمام ملت ایران حق دارند، این مردم با تمام ظرفیت خود در طول هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند.

رئیس جمهور گفت: ما نسبت به تمام مردم کشور وظیفه داریم اما در مقابل مردم خوزستان این وظیفه مضاعف است. مشکلات در این استان موجب رنجش همگان است که به تبع آن پیگیر رفع مسائل هستیم.

رئیسی تصریح کرد: در این سفر، که سفری کوتاه است و امکان دیدارهای مردمی به شکل مناسب و کامل وجود ندارد اما سعی می‌شود در جریان مهم‌ترین مسائل خوزستان که مردمانش را رنج می‌دهد قرار گرفت و آن‌ها را مرتفع کرد.

وی بیان کرد: مردم بدانند که در این دولت عموما رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را بصورت ویژه‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد و قطعا با مشارکت خود مردم بسیاری از گره‌ها باز خواهند شد./ منبع