نائب رئیس خانه خبرنگاران شهرستان سراب تاکید کرد؛

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در جهت توسعه شهرستان سراب

عباس زاده بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در جهت توسعه شهرستان سراب و همچنین برگزاری میزگرد و گفتگوهای اینستاگرامی با خبرنگاران و فعالان رسانه ای را جزو اولویت های خانه خبرنگاران شهرستان سراب دانست.‌

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عباس زاده نائب رییس خانه خبرنگاران و مدیرمسئول هفته نامه زمستان سراب در گفتگویی گفت: بنا داریم تا برنامه های مختلفی را در خانه خبرنگاران و پایگاه های خبری در شهرستان سراب پیاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بی نظیر خبرنگاران سرابی ساکن در کلان شهرها و فعال در خبرگزاری های مرجع و روزنامه های سراسری افزود: درصدد هستیم تا بانک اطلاعاتی جامعی از این عزیزان خبرنگار تهیه کنیم و آنها را دعوت به عضویت و همکاری با خبرنگاران محلی  کنیم.

عضو خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار دولت یازدهم با عنوان «ایران قوی» تاکید کرد: ما سعی خواهیم کرد به نوبه خود و با استفاده از ظرفیت رسانه ها  درجهت توسعه منطقه(شهرستان سراب) و رسیدن به «سراب قوی»تلاش کنیم.

عباس زاده تصریح کرد: میزگردهای تخصصی نیز چه به صورت گفتگوهای اینستاگرامی و چه میزگردهای حضوری برای نقادی و بررسی موضوعات روز شهر تشکیل خواهیم داد.

گفتنی است خانه خبرنگاران شهرستان سراب علی رغم تلاش برای بکارگیری و بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران شهرستان سراب، در تلاش است تا با جذب خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات کشوری که اصالتا اهل شهرستان سراب هستند اما در تهران و سایر کلانشهرها مشغول بکار هستند، در جهت بررسی و حل مشکلات شهری شهرستان سراب و توسعه آن اقدام‌نماید.‌