بزرگراه سراب به نیر سال آینده تکمیل می گردد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار به پروزه بزرگراه سراب - نیر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم عملیات اجرایی این طرح تا پایان فصل کاری سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

به گزارش سراب نیوز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار به پروزه بزرگراه سراب – نیر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم عملیات اجرایی این طرح تا پایان فصل کاری سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

فرشکاران در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان سراب افزود: کل اعتبار مصوب این طرح در سالجاری ۱۰۰ میلیارد تومان است که تا کنون ۳۷ میلیارد تومان پرداخت شده و ۱۰ میلیارد تومان هم تا پایان سالجاری تخصیص می‌یابد.

او با بیان اینکه احداث راه اهن و اجرای طرح مطالعات فرودگاه سراب از پروزه‌های ملی در حال اجرا در این شهرستان است گفت :تخصیص اعتبارات برای این طرح‌ها را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیرهستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اذربایجان شرقی با تاکید بر اولویت بندی تخصیص اعتبار برای پروزه‌های در حال اجرای دستگاه‌های اجرایی افزود: تامین اعتبار برای طرح‌ها از تبصره ۴ مشارکت بخش خصوصی و عمومی مولد سازی و فروش اموال مازاد ادارات دولتی نیز امکان پذیر است.

در ادامه نماینده مردم سراب نیزبا تاکید بر ضرورت تسریع در تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهور گفت: سهم این شهرستان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که امید می‌رود با تخصیص بموقع شاهد اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

داودی افزود: احداث کانال برای انتقال آب کشاورزی در روستا‌ها بازسازی و احیای سینمای سراب و تسریع در عملیات اجرایی راه آهن از پروزه‌های اولویت داراین شهرستان است.

جهانی فرماندار سراب نیز خواستار تسریع در روند احداث پروژه‌های جهاد کشاورزی سد آب شرب استادیوم ۵ هزار نفری و تکمیل مصلای اعظم امام خمینی( ره )شد.