در مقابله با شیوع ویروس کرونا؛

برپایی ایستگاه سلامت توسط هیئت انجمن های ورزشهای رزمی شهرستان سراب

در پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ایستگاه سلامت به همت هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی و با همکاری کانون بسیج ورزشکاران شهرستان سراب در دو نوبت صبح و عصر در پارک شهید بهشتی این شهرستان با شعار ( من یک ورزشکار هستم / من یک سفیر سلامت هستم ) بر پا شد.
به گزارش  سراب نیوز، در پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ایستگاه سلامت به همت هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی و با همکاری کانون بسیج ورزشکاران شهرستان سراب در دو نوبت صبح و عصر در پارک شهید بهشتی این شهرستان با شعار ( من یک ورزشکار هستم / من یک سفیر سلامت هستم ) بر پا شد.
لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) و تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در این خصوص گفت:
ورزشکاران با تعهد اجتماعی علاوه بر ترویج اخلاق و منش پهلوانی در تامین سلامت فردی و ارتقای سلامت اجتماعی جامعه نیز موثر می باشند.
وی با اشاره به اینکه ادب، معرفت، نظم و اخلاق ورزشکاران، باید الکویی برای نوجوانان و جوانان جامعه باشد از تمامی هیئت های ورزشی و ورزشکاران خواست تا در کمپین ( هر ورزشکار یک سفیر سلامت ) شرکت نموده و به نوعی بتوانند نقش موثری در کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا ایفا نمایند.
ضدعفونی نیمکتها، دستگاههای ورزشی نصب شده در محوطه پارک، اهداء ماسک رایگان و یادآوری رعایت پروتکلهای بهداشتی از جمله خدماتی بود که در این ایستگاه ارائه شد.