رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت؛

باند سرقت خودرو؛ از کرج تا سراب!

چندی پیش فرمانده انتظامی استان البرز نیز از انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش سراب نیوز سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، دو نفر از متهمان سابقه حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند، افزود: در ادامه با تحت نظر گرفتن این افراد، مشخص شد متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابه‌جا کردن کامپیوتر خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را برای دو مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می‌فرستادند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه با هماهنگی، اکیپی از ماموران به شهرستان سراب در استان آذربایجان‌شرقی اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری دو مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها، هشت دستگاه خودرو سرقتی و چند لاشه خودرو کشف شد.

او ادامه داد: پس از انتقال متهمان به استان البرز، اکیپ دیگری از کارآگاهان، سارقان خودرو را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها نیز چند خودرو سرقتی کشف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه ۳۰نفر مالباخته در خصوص این پروند شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: ارزش اموال به سرقت‌رفته توسط این باند توسط پلیس بیش‌از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضایی و انتقال شان به زندان خبر داد و گفت: رعایت نکات پیشگیری از سرقت خودرو تا حد زیادی می‌تواند از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.