اهدا ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز برقی به مراکز درمانی دیشموک

به همت بنیاد علوی ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز برقی به مراکز درمانی دیشموک و بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا شد.
به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ رئیس مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک از مثبت شدن تست روزانه بیش از ۷۰ درصد بیماران کرونایی در این بخش خبر داد.
علیرضا افروز با بیان اینکه بیشتر افراد مراجعه کننده به این مرکز بهداشتی دارای علائم بیماری کرونا هستند، افزود: با توجه به اینکه در مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک امکان برای بستری کردن افراد کرونایی وجود ندارد، این افراد فقط بصورت بستری موقت و یا سرپایی خدمات درمانی مانند سرم، تزریق آمپول و سرنگ و دارو دریافت می‌کنند.
وی از اهدای دستگاه‌های کپسول اکسیژن خون برقی از طرف از نهاد آبادانی و پیشرفت بنیادعلوی به مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک خبر داد و اضافه کرد: از این دستگاه‌ها برای رفع مشکلات بیماران کرونایی، تنگی نفس و افراد دارای آلرژی هستند استفاده می‌شود.
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی بخش دیشموک هم گفت: این بنیاد علوی برای کمک به محرومان و توانمندسازی مردم در حوزه سلامت،  ۱۵ دستگاه کپسول اکسیژن برقی به بیماران کرونایی در شهرستان کهگیلویه اختصاص داد.
اسفندیار مختاری افزود: از این تعداد ۱۰ مورد تحویل مراکز بهداشتی درمانی در مناطق دیشموک، درغک و اسفندان و تعداد ۵ مورد هم به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اختصاص یافت.
حجت الاسلام راوند امام جمعه شهر دیشموک هم گفت: تاکنون مصوبات خوبی در ستاد کرونا و شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک در خصوص کم شدن تجمعات عزاداری و عروسی‌ها مصوب شده که مردم این بخش در اجرای مصوبات تاکنون همکاری خوبی داشته اند.