اعمال قانون ۵۹۴هزار راننده متخلف در البرز

۵۹۴هزار و ۳۸۳ راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه دراین استان اعمال قانون شدند.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ «اجرای طرح منع تردد شبانه در استان البرز که از اول آذرماه سال ۹۹ در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.»

سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، اجرایی شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

وی یادآور شد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

شرق افزود: صاحبان اصناف نیز ساعات فعالیت خود را طوری برنامه ریزی کنند که به شروع محدودیت تلاقی نشود که ایجاد ترافیک سنگین و جریمه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج خودروهای غیر بومی از استان البرز تأکید کرد که با توجه به تغییر رنگ کرونایی این استان به قرمز طی یک هفته گذشته تاکنون حدود چهارهزار و ۵۰۰ راننده متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

وی یادآور شد:  رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی هر چه سریعتر از استان البرز خارج شوند چرا که مشمول  یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

استان البرز از اوایل هفته گذشته وارد موج چهارم و وضعیت قرمز کرونایی شده است.