فرماندار سراب:

اسرائیل امروز در لبه پرتگاه قرار دارد

فرماندار سراب با بیان اینکه اسرائیل امروز در لبه پرتگاه قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی در واقع شروع اضمحلال و زوال رژیم ظالم و ستمگر صهیونیستی بود.

به گزارش سراب نیوز، علی جهانی ظهر امروز جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در سراب گفت: مبارزه با صهیونیست‌ها و پایان دادن به اشغال و غصب ظالمانه سرزمین‌های مقدس فلسطینی از سیاست‌های راهبردی نظام اسلامی بوده و حضرت امام ره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس این راهبرد اساسی را به جهانیان اعلام کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در واقع شروع اضمحلال و زوال رژیم ظالم و ستمگر صهیونیستی بود و امروز شاهد هستیم که طی یکسال بیش از ۱۳ هزار عملیات و اقدام شهادت طلبانه علیه اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته و تعداد تلفات این رژیم دراین مدت معادل کل جنگ‌های آن با اعراب بوده است.

مقام ارشد سیاسی و اجرایی شهرستان سراب رؤیای سرزمین از نیل تا فرات را شکست خورده عنوان کرد و تاکید کرد: به لطف مقاومت و پایداری و تجهیز و راه اندازی گروه‌های مقاومت توسط سپاه قدس و سردار بزرگ دل‌ها شهید سلیمانی این رؤیا به زباله دانی پیوسته و حتی از کلام و ذهن دولتمردان اسرائیلی پاک شده و آنها اکنون درلبه پرتگاه قرار گرفتند.

جهانی به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: ساده انگاری است اگر کسی برنامه ریزی هدفمند نظام سلطه در کمرنگ کردن و رواج بی اعتقادی به حجاب و عفاف را انکار کند.

وی افزود: با وجود تمام هجمه‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای دشمنان و کمپین سازی های مختلف با عناوین رنگارنگ به علت ریشه دار بودن اعتقاد و باور دینی و مذهبی در جامعه اکثریت زنان و دختران همچنان حجاب و عفاف را مراعات می‌کنند و معدود افراد نیز که برکشف حجاب پافشاری می‌کنند یا غافل و فریب خورده هستند یا با مردم و ایلام سرعناد دارند.

رئیس شورای اداری شهرستان سراب یاداور شد: حجاب و عفاف همچنان که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بیان شد یک فریضه و امر دینی و قانونی بوده و مسئولان موظفند نسبت به مراعات قانون و شرع حساس باشند.