شهرداری سراب در مراسم روز درخت کاری گفت؛

احداث سه پارک و بوستان در شهر سراب برای افزایش فضای سبز شهری

به مناسب هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری چند اصله نهال در محوطه پارک مفاخر (پارک گلها) سراب توسط مسئولین شهرستان سراب کاشته شد.

به گزارش سراب نیوز، به مناسب هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری چند اصله نهال در محوطه پارک مفاخر (پارک گلها) سراب توسط مسئولین شهرستان سراب کاشته شد.

محمدرضا علیپور شهردار بومی سراب در این مراسم از احداث و تجهیز سه پارک و بوستان در سال آینده خبر داد و گفت؛ عملیات اجرایی پارک واقع در جنب مدرسه دانش در کمربندی علامه امینی با پیشرفت ۶۰ درصد در سال گذشته انجام و در سال آینده تکمیل و تجهیز این پارک از اولویت های شهرداری خواهد بود.

شهردار سراب احداث پارک در جنب مدرسه قاضی با متراژ بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع را از دیگر برنامه های شهرداری سراب در سال ۱۴۰۰ برشمرد و عنوان کرد؛  احداث پارک و بوستان در مناطق کم توسعه یافته شهر از برنامه های اصلی شهرداری سراب خواهد بود برای همین شهرداری سراب تجهیز بوستان واقع در خیابان مادر (منطقه چهارصد دستگاه) را از جمله برنامه های شهرداری برای توسعه فضای سبز شهر است.

کاشت درخت یکی از سنت‌های بسیار خوبی است که در روز درختکاری انجام می‌گیرد و باعث توجه بیشتر مردم به مسئله محیط زیست خواهد شد.