رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب اعلام کرد؛

اجرای ۵۱ کیلومتر احداث و آسفالت راه‌های روستایی سراب در سال جاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب از اجرای ۵۱ کیلومتر عملیات احداث و آسفالت راه های روستایی شهرستان سراب در سال جاری خبر داد.

به گزارش سراب نیوز،  جبارزاده با اشاره به اینکه روستاها در کانون توجه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب هستند گفت: این طرح ها در قالب اجرای روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان سراب در محور های روستایی بلاسجین – ینگجه، شربیان – ایوق، بافتان – ابرغان- آناقیز و شالقون – مهین و تازه کند سراب با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای عملیات ساخت و تکمیل آسفالت راه های روستایی صومعه – چله خانه، شیخ سرجین، عبدل آباد و احمدآباد علیا و سفلی افزود: برای اجرای این طرح ها ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب اضافه کرد: در این مدت عملیات اجرایی روکش آسفالت کمربندی شمالی سراب به طول چهار کیلومتر و اجرای عملیات روکش آسفالت محور سراب – اردبیل به طول چهار و نیم کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا شد.

جبارزاده افزود: اجرای عملیات اسکراپ سیل در بزرگراه سراب – بستان آباد به طول ۷۰ کیلومتر، اجرای روشنایی گردنه صایین به طول دو و نیم کیلومتر، لکه گیری و چاله پرکنی راه های اصلی و روستایی با یک هزار و ۸۰۰ تن آسفالت سرد و گرم، خط کشی راه های روستایی تازه آسفالت شده به طول ۵۰ کیلومتر و جاده های اصلی و فرعی به طول ۱۱۰ کیلومتر، شانه سازی چهار کیلومتر از محور سراب – اردبیل و تعمیر سه دستگاه از پل های حوزه استحفاظی با اعتبار  یک میلیارد تومان از سایر عملیات های اجرایی این شهرستان بوده است