نماینده سراب؛

آغاز عملیات احداث قطعه سوم راه اهن سراب بستان آباد

یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات احداث قطعه سوم راه اهن سراب به بستان آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از محل احداث راه آهن سراب به خبرنگار صداوسیما گفت: ” عملیات اجرایی قطعه سوم راه آهن سراب به بستان آباد از یک ماه گذشته از روستای دولت آباد با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال آغاز شده است”.

او با بیان اینکه مسافت قطعه سوم این طرح حدود ۳۰ کیلومتر است عنوان کرد؛ تا کنون عملیات زیرسازی ۱/۵ کیلومتر از این محوربه پایان رسیده است .

پیشنهاد می کنیم بخوانید: پروژه راه آهن بستان آباد به سراب زیر ذره بین خبری نیوز سراب

داودی با اشاره به اتمام عملیات ۱۵ کیلومتر از قطعه اول از مسیر بستان آباد تا کردکندی گفت بیان کرد؛ زیرسازی و ساخت پل ها و ابنیه های این محور به اتمام رسیده و تا کنون برای این قطعه افزون بر ۲۰۰ میلیارد هزینه شده است.

نماینده مردم سراب، با ابراز اینکه قطعه دوم این طرح نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است افزود: جهت تسریع در اجرای پروژه خط ریلی بستان آباد _ سراب _ اردبیل از بانک های کشور درخواست مساعدت مالی شده است.

 پی نوشت: البته گفتنی است که نماینده شهرستان سراب در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ از برنده شدن شرکت جهاد پایدارسازان افشار در مناقصه تعیین پیمانکار مرحله دوم این پروزه خبر داده بود که می توانید از اینجا مطالعه کنید، حال اینکه چرا مجددا می خواهند پروزه را به پیمانکار دیگر دهند یا اینکه اعلام شده است برای قطعه دوم هنوز پیمانکار تعیین نشده سوالی است که انتظار داریم نماینده شهرستان پاسخ ان را بدهد.