آغاز تزریق واکسن خبرنگاران و عکاسان قزوینی از امروز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مرحله اول تزریق واکسن خبرنگاران و عکاسان قزوینی از امروز آغاز شده است، گفت: در حال حاضر دو نوع واکسن سینوفارم و برکت وجود دارد و محدودیتی نیز در نوع تزریق واکسن نداریم.

به گزارش سراب نیوز مرکز قزوین؛ ارداقیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مرحله اول تزریق واکسن خبرنگاران و عکاسان قزوینی امروز آغاز شده است.

وی افزود: براساس سند ملی واکسیناسیون و با هماهنگی با وزارت بهداشت، خبرنگاران میدانی و خبرنگارانی که در نشست‌ها و برنامه‌های خبری حضور پیدا می‌کنند در اولویت دریافت واکسن هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: اسامی و کد ملی خبرنگاران از رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان قزوین درخواست شد و واکسیناسیون افراد براساس این لیست انجام می‌شود.

ارداقیان با اشاره به اینکه ۱۴۰ نفر از اصحاب رسانه استان در مرحله اول واکسن تزریق می‌کنند، عنوان کرد: در حال حاضر دو نوع واکسن سینوفارم و برکت وجود دارد و محدودیتی نیز در نوع تزریق واکسن نداریم.
وی تاکید کرد: اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران و عکاسان با شیوع ویروس کرونا پر تلاش و مسوولیت‌پذیر برای آگاهی بخشی به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکردند./ منبع: خبرگزاری صداوسیما