امام جمعه شربیان

برخی روسای ادارات، سازمان ها ادارات خود را به ستاد انتخاباتی فلان نماینده تبدیل کرده اند

حجت الاسلام کریم پور امام جمعه شهر شربیان در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر شربیان با انتقاد تند به برخی روسای ادارات، نهاد و سازمان ها، عنوان داشت: تذکر می دهم به روسای برخی ادارات، سازمان ها و نهاد ها به این دلیل که آن نهاد و اداره مربوط را از الان ستاد تبلیغاتی فلان نماینده، نامزد و شخص تبدیل کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین کریم پور امام جمعه شهر شربیان در نماز جمعه شربیان که با حضور مردم و مسئولین منطقه برگزار گردید ، عنوان داشت : تذکر می دهم به روسای برخی ادارات، سازمان ها و نهاد ها، به این دلیل که آن نهاد و اداره مربوط را از الان ستاد تبلیغاتی فلان نماینده، نامزد و شخص تبدیل کرده اند!

امام جمعه شربیان در ادامه بیان داشت؛ شما حق ندارید که از الان برای فلان نامزد و یا فلان نماینده تلاش انتخاباتی بکنید تا رای بیاورد، حق ندارید از امکانات دولتی و بیت المال استفاده کنید تا فلان کس برود به مجلس و بر صندلی مجلس بنشیند و این وظیفه تو نیست و حق این کار را ندارید.

او ادامه داد : از فرماندار محترم شهرستان سراب خواهش میکنم که با روسای این چنینی برخورد کند، هیچ رئیس اداره یا سازمانی وظیفه ندارد که آن اداره را در اختیار فلان شخص یا نامزد انتخاباتی قرار دهد.

کریم پور با اشاره به این که همه ما وظیفه داریم که مردم را به دعوت برای حضور حداکثری پای صندوق های رای دعوت کنیم متذکر شد؛ وظیفه رئیس این است که مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تدعوت کند نه این که وظیفه خود را رها کند و آن اداره را معطل کرده و  وظیفه سازمانی را رها کند  و از فلانی حمایت کند و آن اداره را تبدیل به ستاد انتخاباتی کند.

امام جمعه شربیان در پایان گفت: از فرماندار محترم میخواهم جلوی اینها را بگیرد و برخورد جدی کند و اگر دیدند که رئیس اداره ای  و این کار را انجام می دهد از اداره خلع کند و از هیئت نظارت و شورای نگهبان خواهش می کنم با این موارد با جدیت برخورد کند چرا که هیچ رئیس اداره حق ندارد از کسی حمایت کند  و دنبال کسی برود و وظیفه خود را انجام ندهد و اداره یا سازمان را معطل یک شخص کند .