آنچه که نیاز است درباره سراب نیوز بدانید
شعار سراب نیوز؛ خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند...
background

target

افتخارات سراب نیوز

سراب نیوز مفتخر است که در سال های 1397 و 1398 به عنوان برترین رسانه استان انتخاب شده است همچنین در سال 1398 مدیر مسئول این رسانه به عنوان فعال مجازی شهرستان برگزیده شده است.

users

تعداد مخاطبین ما

در سراب نیوز ما میزبان بیش از 80 هزار مخاطب در فضای مجازی هستیم، در حال حاضر نزدیک 40 هزار مخاطب در شبکه اجتماعی تلگرام و 42 هزار مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام این رسانه را دنبال می کنند و این آمار علاوه بر میزان کاربران وب سایت این مجموعه است.

chart

آمار روزانه بازدید

مجموع بازدید های روزانه سراب نیوز از شبکه های اجتماعی و وب سایت طبق امار ارائه شده توسط سیستم های تحلیلی روزانه در حدود 150 الی 200 هزار بازدید است

device
device

شروع ما

پایگاه خبری سراب نیوز برای اولین بار در پاییز سال 1394 در تلگرام شکل گرفت و با اتکا به اصل سرعت، دقت و صحت توانست با ارائه مطالب صحیح و خواسته های مردم سریعا به بیش از 40 هزار مخاطب برسد که از این حیث سراب نیوز پرمخاطب ترین رسانه شهرستان است. این رسانه از سال 1398 به صورت رسمی فعالیت در ایسنتاگرام را آغاز و توانسته به 43 هزار مخاطب برسد همچنین از آذر ماه سال 1398 با راه اندازی وب سایت پایگاه خبری سراب نیوز روزانه میزان چندین هزار بازدید کننده از اخبار این رسانه است. در حال حاضر مدیر مسئول رسانه سراب نیوز اصغر برزگر است.

device

پشتیبانی سراب نیوز

سراب نیوز به طور مستقیم و غیر مستقیم توسط گروهی از افراد مدیریت می شود که درمجموع همکاری یک گروه تیمی سراب نیوز فعلی شکل گرفته است.

  • تعداد 5 نفر پشتیبانی و چینش مطالب در سراب نیوز را بر عهده دارند
  • تعداد 25 نفر از روستاهای شهرستان به عنوان خبرنگار افتخاری سراب نیوز فعالیت می کنند
  • تعداد 10 نفر در 3 شهر مهربان، دو.زدوزان و شربیان با سراب نیوز همکاری می کنند
  • تعداد 3 نفر مسئول رسیدگی به سایر بخش ها و زیر گروه های سراب نیوز هستند
device